Opis
Łatwy sposób wyznaczania precyzyjnego punktu odniesienia
Wprowadzona niedawno do oferty, kompleksowo zaktualizowana kolejna generacja systemu nawigacji RT3000 v3 reprezentuje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie urządzeń pomiarowych dla branży motoryzacyjnej. System ten jest stosowany na całym świecie do wykonywania testów zderzeniowych Euro NCAP oraz w projektach związanych z badaniem pojazdów autonomicznych. Seria RT3000 v3 została w znaczący sposób udoskonalona w porównaniu do swojego poprzednika – serii RT3000 v2.
Podobnie jak inne urządzenia OxTS, seria RT3000 v3 zapewnia płynne, solidne wyjścia w czasie rzeczywistym o małych opóźnieniach. To samo dotyczy w pełni zintegrowanych odbiorników GNSS z modułami IMU w technologii MEMS oraz z możliwością pomiaru RTK, dokonujących rejestracji obszernej liczby pomiarów, takich jak położenie, prędkość, przyspieszenie i orientacja. Nowa seria oferuje zwiększony komfort użytkownika. Mniej kłopotów, więcej funkcji.
Wykorzystanie procesora RT-Range Hunter
Integracja z procesorem RT-Range Hunter wewnątrz samej jednostki RT3000 v3 to znaczący krok w kierunku oszczędności czasu. Inżynierowie ADAS pracują pod stałą presją wynikającą z konieczności terminowego prowadzenia coraz bardziej skomplikowanych testów. Dzięki minimalizacji niedogodności, technologia pozycjonowania względnego wbudowana w urządzenie RT3000 v3 oferuje jednokomponentowe rozwiązanie umożliwiające przetwarzanie szerokiego zakresu danych oraz obiektywną walidację zgodną z normami NCAP i NHTSA.
Konfiguracja bez użycia kabli
Nowa generacja systemu RT została wyposażona w zintegrowany router Wi-Fi umożliwiający prostą konfigurację połączenia bezprzewodowego i pobieranie danych. Ta wygodna funkcja pozwala zaoszczędzić czas i upraszcza konfigurację. Umożliwia również instalację urządzenia RT3000 v3 na stałe w oddalonym miejscu, bez ograniczania dostępu do danych.
RTK na otwartych drogach
Wbudowany klient NTRIP likwiduje potrzebę łączenia poprzez zewnętrze urządzenie przenośne i aplikację na potrzeby wprowadzania poprawek różnicowych NTRIP RTK podczas badań pojazdów autonomicznych na otwartych drogach lub gdy wykorzystanie stacji bazowej RTK jest niepraktyczne lub niemożliwe. Pozwala to znacznie ograniczyć czas i poziom skomplikowania instalacji, a późniejsze rozwiązywanie problemów jest łatwiejsze.
Możliwość dostosowania pod względem kosztów i potrzeb
Dzięki różnorodności dostępnych modeli i rozszerzeń, użytkownik zawsze znajdzie odpowiednie rozwiązanie. Modele RT3000 wykorzystujące tylko częstotliwość L1 to tańsza opcja, gdy analiza przemieszczania o wysokiej dynamice jest ważniejsza niż dokładność pozycji bezwzględnej. Standardowo zapewniona jest obsługa GPS i GLONASS, a opcjonalnie – Beidou.
Wiarygodne dane w trudnych środowiskach
Problemem podczas badań na otwartych drogach są ograniczenia systemu GNSS w miejskich kanionach, pod pokrywą drzew oraz pod przeszkodami takimi jak mosty i tunele. Technologie wspomagające zastosowane w modelu RT3000 v3 pomagają utrzymać najlepszą możliwą wydajność w każdym środowisku. Pomagają zminimalizować znoszenie z pozycji podczas przerw w pracy, dzięki połączeniu przetwarzania do przodu i do tyłu w naszej bezpłatnej aplikacji do przetwarzania końcowego NAVsolve. Dołączenie drogomierza umożliwia wprowadzanie poprawek prędkości w filtrze Kalmana, ułatwiając w ten sposób pozycjonowanie podczas postoju lub przy powolnym ruchu. Nasza technologia ścisłego sprzęgania gx/ix przyspiesza czas ponownej akwizycji RTK oraz umożliwia utrzymanie wydajności na poziomie RTK nawet w warunkach wielościeżkowych i przy słabej widoczności satelitów.
Jedna skrzynka, gotowe rozwiązanie
Jedno narzędzie łączy wiele funkcji, dzięki czemu badania nie są niepotrzebnie skomplikowane, jak ma to miejsce w przypadku użycia wielu osobnych urządzeń. Urządzenie RT3000 v3 integruje GNSS, IMU, rejestrację danych i przetwarzanie w czasie rzeczywistym, a dzięki opcjonalnej akwizycji CAN może pracować jako centralny system akwizycji danych dla innych sygnałów CAN pojazdu, takich jak kąt skrętu kierownicy i położenie przepustnicy.
Testy na otwartych drogach
Badania w środowisku kontrolowanym, takim jak tory testowe, ze stałą stacją bazową i linią radiową na potrzeby wprowadzania korekcji różnicowych do systemu RT3000 v3 są bardzo łatwe do przeprowadzenia. Natomiast wsparcie dla NTRIP i Terrastar-C ułatwiają jak nigdy wcześniej wyjście na otwarte drogi. Korekcje są przesyłane poprzez satelitę lub komórkową transmisję danych, dzięki czemu nawet brak powiązania ze stacją bazową umożliwia osiągnięcie dokładności na poziomie centymetrów.