Zapraszamy do udziału w serii webinarów, organizowanej przez naszego partnera, firmę Siemens Digital Industries Software, poświęconą najnowszym innowacjom w analizie ścieżki przejścia (Transfer Path Analysis – TPA)!
Informacje o analizie ścieżki przejścia (TPA)
Aby w pełni zrozumieć zachowanie systemu w zakresie wibracji, inżynierowie przeprowadzają analizę ścieżki przejścia (TPA), która pomaga im zidentyfikować i ocenić trasy przejścia energii przenoszonej przez konstrukcję i powietrze, od źródła wzbudzenia do danej lokalizacji odbiornika.
Analiza ścieżki przejścia określa ilościowo różne źródła i ich ścieżki oraz określa, które z nich najbardziej przyczyniają się do problemów z hałasem, a które wzajemnie się znoszą. Na podstawie skwantyfikowanych i zamodelowanych źródeł i ścieżek, stosunkowo prostym zadaniem projektowym staje się optymalizacja wibroakustyki i wydajności systemu w zakresie NVH.
TPA oparte na komponentach pozwala przewidzieć wkład hałasu w pojeździe przez komponenty, takie jak układ napędowy, opona, HVAC i układ kierowniczy na wczesnym etapie rozwoju, co jest ogromnym wyzwaniem. Aby uniknąć niekończących się iteracji projektowych, inżynierowie potrzebują technologii modułowych, które wykorzystują zmierzone modele poszczególnych komponentów do przewidywania hałasu całego pojazdu. To jest dokładnie zakres TPA opartego na komponentach.
Przewidywanie wydajności systemu NVH to solidne rozwiązanie, które umożliwia dokładne i szybkie przewidywanie wydajności NVH dowolnego systemu na dowolnym etapie cyklu rozwoju.
Dołącz do serii webinarów i dowiedz się, jak stawić czoła wyzwaniom inżynieryjnym NVH dzięki analizie ścieżki przejścia (TPA).
Podczas webinarów zostaną poruszone zagadnienia:
- Podstawy analizy ścieżki przejścia (TPA)
- Jak zastosować TPA w symulacji 3D
- różnych metodach TPA i ich wykorzystaniu w świecie rzeczywistym
- Dlaczego i jak przejść na TPA oparte na komponentach
- Jak zastosować przewidywanie wydajności systemu NVH, jak połączyć test i symulację
- Więcej o różnych istniejących metodach TPA stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym
- W jaki sposób symulator pojazdu umożliwia poprawę doświadczenia kierowcy w zakresie inżynierii
Source-Transfer-Receiver Model and application in a virtual world
31st May 2022 @ 2PM CEST